O tym, jak dużą moc mają social media i internet w network marketingu nie trzeba nikomu tłumaczyć.
Jednak znaczna część z nas chcąc robić marketing internetowy, zatrzymała się na tym, że posiada jakiś tam Fanpage i od czasu do czasu na nim postuje.
Prawda jest też taka, że mimo tych prostych działań, wiele osób dzięki wspomnianemu Fanpage wypracowało już jakieś wyniki. Niestety obecnie samo posiadanie Fanpage czy strony internetowej właściwie nie gwarantuje stałych wzrostów wyników. Obecnie same zasięgi (tzw. organiczne) naszych postów są ograniczane, co wynika to z różnego rodzaju polityki serwisów społecznościowych oraz algorytmów zakodowanych na tych platformach.
A konkurencja bezlitośnie nam odjeżdża robiąc coraz więcej, dzień po dniu.
A co jeśli istnieją sposoby na to, aby wyniki, jakie osiągasz w swoich działaniach network marketingu, można było zwiększyć 2/3-krotnie? Intrygujące, prawda?
Sprawdź poniżej, jak można to zrobić!



1. DOCIERAJ DO DZIESIĄTEK TYSIĘCY NOWYCH OSÓB!
Na potrzeby tego artykułu wyobraźmy sobie taką sytuację: Mamy swój FanPage tworzymy na nim posty i prowadzimy komunikację, staramy się, aby wszystko było spójne a treści ciekawe i wartościowe.
Liczba obserwujących urosła już do 800 osób a kilkanaście z tych osób zostało potencjalnym partnerem biznesowym. Jednak od jakiegoś czasu zasięg postów zmalał no i nie ma nowych obserwujących. Co za tym idzie brak nowych potencjalnych członków Twojego zespołu.
Taka sytuacja klaruje nam się następująco: skoro z 800 obserwujących wynika kilkanaście kontaktów to aby tych kontaktów było kilkadziesiąt czy kilkaset muszę zwiększyć ilość osób, jaka mnie zaobserwuje.
Wówczas najlepszym sposobem jest utworzenie kampanii reklamowej, mającej na celu dotarcie z naszym profilem FB bądź IG do takich osób, które będą zainteresowane naszymi treściami. System reklamowy tychże platform, dzięki rozbudowanemu panelowi oraz analityce daje nam wiele możliwości.
Jeżeli odpowiednio ustawimy kampanię, to reklama naszego profilu będzie wyświetlać się takim osobom, które z wysokim prawdopodobieństwem polubią nasz FanPage, a nie losowym użytkownikom.
Dokładne dobieranie takich osób w systemie reklamowych FB nazywa się „targetowaniem”. Stworzenie skutecznych reklam, które przekonają naszą grupę reklamową do działania, to już nieco inna bajka.
2. POWIĘKSZENIE PRYWATNEJ GRUPY BEZ PRZELEWANIA KRWI I ŁEZ KLIKAJĄC „ZAPROŚ”
W serwisach społecznościowych jak sama nazwa wskazuje, ważne jest tworzenie społeczności. Jednym ze sposobów na zbieranie ludzi wokół jakiejś tematyki, a następnie pozyskiwanie wśród kontaktów czy sprzedawanie im produktów, jest utworzenie grupy na Facebook.
Właściciel takiej grupy, która zrzesza wiele osób np. wokół tematu dbania o zdrowie, może skutecznie docierać do nowych potencjalnych członków zespołu, czy klientów produktowych. W przypadku takiej grupy pierwsze i najtrudniejsze jest odhaczone, a mianowicie zainteresowanie tematyką.
Nie dość, że grupa taka zrzesza wiele potencjalnych klientów, to często treści, jakie się tam pojawiają, tworzą i dodają sami członkowie tej grupy. Czy to nie fantastyczne miejsce na zdobywanie kontaktów do swojego zespołu?
Trochę podobnie jak w przypadku punktu pierwszego jest jeden problem: grup i treści w social media jest naprawdę ogrom, więc aby ktoś dołączył do naszej grupy, to my musimy mu ją pokazać i odpowiednio zachęcić do dołączenia.
Jednak jak to zrobić na większą skalę?
I znowu na ratunek przychodzi system reklamowy Facebooka. Odpowiednio skonfigurowana kampania utworzona w celu pozyskiwania osób z konkretnej tematyki spowoduje, że nasza grupa zacznie rosnąć w bardzo szybkim tempie. Co za tym idzie, stanie się ciekawsza sama w sobie, a osoby z danego tematu zaczną ściągać inne osoby i powstanie efekt kuli śnieżnej.
Właściciel grupy ma wtedy coraz więcej bezpośrednich kontaktów do potencjalnych klientów, czy partnerów biznesowych. Osoby, które same z siebie dołączyły do grupy znają już właściciela, wiedzą czym się zajmuje i istnieje większa szansa, że taka osoba szybciej dołączy do biznesu.
3. GDYBY KONTAKTY DO ZAINTERESOWANYCH BIZNESEM GENEROWAŁY SIĘ SAME…
Jednym z największych problemów w Network Marketingu jest moment, w którym brakuje nam nowych kontaktów do powiększania naszego zespołu.
To moment, gdzie pisanie do znajomych czy losowych osób nie jest już takie skuteczne jak na początku naszej drogi. Wtedy najważniejsze staje się dotarcie do takich osób, które znajdują się w takiej sytuacji czy to życiowej, czy finansowej, że jeżeli ktoś da im możliwość dodatkowego zarobku, to chętnie dołączyłyby do biznesu.
Tylko skąd wziąć takie osoby?
Jak zrobić to na szerszą skalę skoro osób jest tak wiele, a my sami mamy ograniczone zasoby czasowe?
Z pomocą przychodzi nam ponownie system reklamowy Facebooka i Instagrama. Wspomniane wcześniej targetowanie pozwoli dotrzeć do takich osób, które wykazują takie aktywności na tych platformach i ogólnie w internecie, które np. szukają dodatkowego zarobku lub odpowiedniej dla siebie firmy networkingowej. Takie osoby określamy potencjalnymi kontaktami do biznesu.
Taka osoba, widząca naszą reklamę, sama z siebie w nią kliknie i zostawi do siebie numer telefonu, czy inne dane kontaktowe. Tym samym tę osobę oddzielamy od tych osób, które są niezainteresowane biznesem.
W efekcie pozyskujemy wiele nowych, wartościowych kontaktów, z większym prawdopodobieństwem konwersji. No i oszczędzamy czas, nie tracąc naszej energii na pisanie do losowych osób. One same do nas przychodzą!
Tworzenie kampanii reklamowych na Facebook daje ogromne możliwości, a to tylko 3 przykładowe sposoby, jak można je wykorzystać w ulepszaniu naszego biznesu.
Reklamy takie można tworzyć samemu bądź lub co najrozsądniejsze (gdy nie wiemy jak to robić), zlecić wykonanie zewnętrznej agencji albo specjaliście.
Zanim jednak zdecydujemy się na tworzenie reklam na Facebooku, warto skonsultować się z kimś doświadczonym, aby nie przepłacać albo wybrać agencję z najlepszymi wynikami.
Dowiedz się, jakie kampanie będą dla Ciebie najskuteczniejsze! Umów się na bezpłatną konsultację z ekspertem i zacznij zarabiać więcej!
KILKA SŁÓW O NASZYM EKSPERCIE ds. SOCIAL MEDIA
Mam na imię Maciej Dąbrowski i jestem właścicielem agencji marketingowej Effi. Zajmuję się głównie tworzeniem strategii marketingowych oraz efektywnych kampanii reklamowych w internecie.
Wyspecjalizowałem się w promocji biznesów na Facebooku, Instagramie oraz LinkedInie.
Od momentu poznania się na branży MLM prowadzę skuteczne działania marketingowe dla najlepszych w tej branży.
Moi Klienci na co dzień zajmują się marketingiem, ale ja pomagam im w obszarach, w których jeszcze nie do końca się znają lub nie potrafią ich wykorzystać. Poprzez wypracowane schematy jestem skuteczniejszy niż inni specjaliści, czy agencje.
Swoją przygodę z marketingiem rozpocząłem jako specjalista ds. marketingu w dwóch dużych firmach, gdzie szybko zostałem ważną postacią. Od zawsze bazowałem na efektach oraz nieszablonowych rozwiązaniach. I to mnie wyróżniało.
Po 3 latach pracy na etacie otworzyłem własną firmę – agencję social media dla (ukochanych przeze mnie) restauracji. W międzyczasie z polecenia przyszła do mnie osoba, która chciała poprawić skuteczność swojej grupy docelowej na Facebooku.
Jak się okazało, był to dyrektor jednej z firm w branży. Po krótkiej rozmowie doszliśmy do wniosku, że potrzebuje pomocy w znacznie bardziej zaawansowanych działaniach.
Od tamtego czasu prężnie rozwinąłem swoją sieć kontaktów oraz nawiązałem dziesiątki współprac z liderami branży. Od przeszło 2 lat na co dzień zajmuję się powiększaniem zespołów dla osób na każdym szczeblu kariery w firmach marketingu sieciowego.
Stale skupiam się na efektywności moich działań, a także ich rentowności. Każda wydana złotówka powinna się zwrócić, a przede wszystkim zarobić dla Klienta kilka razy więcej PLNów.
Zobacz wyniki jego kampanii na Facebooku!
Skuteczność działań jest dla mnie priorytetem. Stąd nazwa mojej agencji – od łacińskiego „efficax”, czyli skuteczny.
Mogę pochwalić się dziesiątkami udanych kampanii, tysiącami pozyskanych kontaktów, a także współpracą z jednymi z największych liderów. Zmieniam kliknięcia w social media na nowych partnerów, którzy zapiszą się do Twojego zespołu.
Proszę spójrz tylko na wyniki tych kampanii


73 ZAPISANYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH
W niespełna 2 miesiące pozyskałem dla Klientki 404 kontaktów do osób zainteresowanych dołączeniem do biznesu. Przy wydatku ok. 2 tysięcy złotych osiągnęła zwrot z inwestycji, ponieważ do jej biznesu zapisało się 73 osób z 3 różnych krajów.


STWORZENIE FANPAGE I WZROST L.OBSERWUJĄCYCH
W pół roku od stworzenia przeze mnie od zera fanpage Klientki rozwinęliśmy go do ponad 8000 obserwujących. Obserwujący to osoby zainteresowane branżą, a nie kupione boty. Klientka codziennie dostaje ok. 5 wiadomości prywatnych od obserwujących dot. chęcią podjęcia z nią współpracy.


OSOBISTY REKORD!
324 pozyskanych kontaktów do zainteresowanych biznesem, a 130 z nich zapisało się do biznesu! To moja najefektywniejsza kampania rekrutacyjna. Większość pozyskana została przez Instagram i w trakcie zaledwie 1 miesiąca!
Nie czekaj! Daj sobie pomóc i zacznij obserwować wzrosty w Twoim biznesie.
UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ!Kim jestesmy, żeby komukolwiek doradzać?
Przez ostatnie lata współpracowaliśmy z 41 osobami z zakresu kampanii reklamowych.
Każda z nich stała się zadowolonym Klientem i każda zarabia obecnie więcej! $
Szanuję Macieja za to, w jak wielu aspektach mi pomógł. Stworzenia własnej strony internetowej, prowadzenie Instagrama i przede wszystkim kampanie na pozyskiwanie kontaktu do potencjalnych partnerów biznesowych.
To głównie dzięki reklamom Lead Ads zbudowałem tak duży zespół. Wciąż niesamowitym jest dla mnie fakt, że w ciągu 6 miesięcy pozyskałem tyle osób, ile przez ostatnie 7 lat.

Paweł
DuoLife
As marketing specialists, Effi’s experts provide me a complete package and are able to seamlessly scale the work up and down depending on our needs.
I signed up over 50 people to my team in just 6 months with his help.
I think we will sign them for the next couple of years!
Highly recommended to everyone!

Kyla
Monat Global
Pomimo dużego dystansu z mojej strony na samym początku, współpraca z Panem Maciejem okazała się moją najlepszą biznesową decyzją w ostatnich latach.
Nie jestem najbardziej lotną osobą jeśli chodzi o Facebooka i miałem spore problemy z założeniem profilu mojej firmy. To zleciłem na początek. Gdy po kilku godzinach od zlecenia otrzymałem gotowy produkt, byłem pod wrażeniem szybkości realizacji. Wtedy postanowiłem pójść o krok dalej i zaufać P. Maciejowi w kwestii reklam, o których istnieniu wcześniej nie miałem pojęcia.
Od roku, co miesiąc, otrzymuję ok. 150-160 kontaktów do zainteresowanych biznesem. Pana Macieja polecam również każdemu z moich partnerów biznesowych.

Dariusz
FM World/Rentierzy
Zarezerwuj termin konsultacji i wyprzedź konkurencje!
Bezpłatna konsultacja to 15 minut poświęcone tylko Tobie i problemom związanymi z promocją Twojego biznesu. Zawsze umawiamy się na odpowiedni obu stronom termin i udzielamy wyczerpujących odpowiedzi.